3ds-max-mentalray-e-learning-ecoursesacademy
Κατάσταση
Δεν έχεις εγγραφεί
Τιμή
30,00 €
Ξεκίνα τώρα

Η τιμή του μαθήματος είναι 30€ και σας δίνει πρόσβαση στο μάθημα για 30 ημέρες.

Το μάθημα 3DS Max Mental Ray απευθύνεται σε 3D Artists και Αρχιτέκτονες που αφού δημιουργήσουν ένα 3D μοντέλο ή 3D περιβάλλον μέσα στο 3DS Max, θέλουν να χρησιμοποιήσουν μια φωτο-ρεαλιστική μηχανή Rendering, to Mental Ray, για να δημιουργήσουν μία τελική εικόνα με φωτο-ρεαλιστικά αποτελέσματα. Το Mental Ray είναι μία δωρεάν εφαρμογή μέσα στο 3Ds Max η οποία μας επιτρέπει να έχουμε ρεαλιστικά Renders. Είναι μία από τις μηχανές Rendering που χρησιμοποιείται από τα Αρχιτεκτονικά Γραφεία ή από επαγγελματίες 3D Artists που θέλουν να κάνουν promotion τα projects τους.

Τι θα μάθω στο παρόν μάθημα: 

Στο παρόν μάθημα θα δούμε πώς ενεργοποιούμε το Mental Ray και το πώς να το χειριζόμαστε. Θα μιλήσουμε για τις αρχές του φωτο-ρεαλισμού και άλλες έννοιες του φωτισμού. Θα δούμε πώς δημιουργούμε ειδικά materials μόνο για το Mental Ray και θα δημιουργήσουμε φωτισμό για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους και τέλος θα αναλύσουμε τις περισσότερες ρυθμίσεις για το τελικό Rendering. 

Συγκεκριμένα θα μιλήσουμε για τις εξής έννοιες:

  • Τί είναι το Mental Ray
  • Mental Ray Materilas, Transparency
  • Gamma Correction
  • Photometrics και Exposure Control
  • Final Gather
  • Εσωτερικό και Εξωτερικό φωτισμό
  • Rendering με Mental Ray
  • Mental Ray Special Effects

Σε ποιους απευθύνεται το παρόν μάθημα: 

Το μάθημα αυτό απευθύνεται σε αρχάριους που θα έχουν μια πρώτη επαφή με το 3ds max αλλά και σε γνώστες που θέλουν να γνωρίσουν νέες τεχνικές Rendering. Οι τεχνικές Rendering του Mental Ray είναι απαραίτητες για όποιον θέλει να δημιουργήσει φωτο-ρεαλιστικά Renders είτε 3D αντικειμένων είτε 3D χώρων. Επίσης το μάθημα απευθύνεται σε όλους τους μηχανικούς ή σχεδιαστές ανεξαρτήτου ειδικότητας. 

Course Content

ΕΙΣΑΓΩΓΗ-ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ-ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΙΔΕΑ ΤΟΥ MENTAL RAY
GAMMA CORRECTION AND RAY TRACING
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ MENTAL RAY MATERIALS
PHOTOMETRICS AND EXPOSURE CONTROL
1 of 4